LENKJER
Historie og Natur
Lokale arkiv
Framsida
DIS-Norge, Slekt og Data. (DIS står for Data I Slektsgransking). Har ei mengd lenkjer til alle slags ressursar som er tilgjengelege på nettet for slektsgranskaren. Det er bokkjelder, gravminner, og det er omtale og råd om kva for eit dataprogram du skal velja om du vil registrere slekta di i ein database.
Digitalarkivet som gjev deg tilgang til ei mengde ressursar. Du finn alle kyrkjebøker i Norge skanna inn, folketeljingar, tinglysingsmateriale, matriklar og jordebøker, emigrasjon, rettssaker, skifteprotokollar
Eigedomskart på Internett. På sida som kjem opp klikkar du på lenkja "Se kart på nett" og du får opp ei side der du skriv inn kommunenummer , Gardsnr og Bruksnr, og du får opp eit kart over eigedomen der også utmark, skogteigar, stølar og anna som tilhøyrer eigedomen er med (Vang er kommune nr 0545).
Folkemusikk, folkedans og bunader
Vang Kommune Vikipedia
Valdresmusea
Vang Turlag